Σύμφωνα με τα στοιχεία από τη στατιστική υπηρεσία (ΕΛΣΤΑΤ) ο όγκος των πωλήσεων (σταθερές τιμές) συρρικνώθηκε σε ποσοστό 13,4% για το α' δίμηνο (Γενάρης - Φλεβάρης) του 2011. Σε ό,τι αφορά τις επιμέρους κατηγορίες, η υποχώρηση του όγκου λιανικών πωλήσεων διαμορφώνεται: Έπιπλα - οικιακά είδη - εξοπλισμός: -22,8%,ένδυση - υπόδηση: -20,3%, φαρμακευτικά - καλλυντικά: -19,1%, τρόφιμα - ποτά - καπνός: -17,4%, μεγάλα καταστήματα τροφίμων (σούπερ μάρκετ): -6,6%, βιβλία - χαρτικά:- 5%.
Μοναδική εξαίρεση αποτελούν οι πωλήσεις από τα πολυκαταστήματα που εμφανίζουν αύξηση +6,8%.
Σε διαδικασία βύθισης συνεχίζουν και όλοι οι βασικοί δείκτες μέτρησης της οικονομικής δραστηριότητας, ενώ όλα τα σπασμένα φορτώνονται και στους αυτοαπασχολούμενους και μικροεπαγγελματίες που βλέπουν τους τζίρους τους να εξανεμίζονται με αποτέλεσμα τα μαζικά λουκέτα .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου