Το αεροσκάφος ευτυχώς με σωστούς χειρισμούς ακινητοποιήθηκε στο
διάδρομο χωρίς να πάρει φωτιά. Όπως έγινε γνωστό το F-16 εκτελούσε την άσκηση
touch and go, δηλαδή μόλις οι τροχοί του ακουμπούσαν στο διάδρομο απογειωνόταν
πάλι αμέσως.
Η άσκηση επαναλήφθηκε επιτυχώς τέσσερις φορές, όμως την πέμπτη φορά
είχαμε την αναδίπλωση των τροχών με όλα τα παρεπόμενα...
Όμως, μεγάλος ήταν επίσης και ο κίνδυνος διαρροής ενός πολύ τοξικού
καυσίμου της υδραζίνης, που μπορούσε να
έχει καταστρεπτικές συνέπειες τόσο για το περιβάλλον όσο και για όλο το
προσωπικό του αεροδρομίου, καθώς ενεργοποιήθηκαν άμεσα οι ειδικά εξοπλισμένες
ομάδες και το περισυνέλεξαν.
Η Υδραζίνη τροφοδοτεί τη μονάδα έκτακτης ενέργειας του αεροσκάφους
Emergency Power Unit (EPU). Η EPU ενεργοποιείται και «καίει» την Υδραζίνη όταν
το αεροσκάφος παρουσιάσει πρόβλημα στα ηλεκτρικά ή υδραυλικά συστήματα του
κινητήρα. Οδηγίες εκτάκτου ανάγκης σε πολιτικά-στρατιωτικά αεροδρόμια αναφέρουν
ότι το καυσαέριο της υδραζίνης μπορεί να επηρεάσει το έδαφος και τους πολίτες .
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου