Ο χωρίς σκέψη σεβασμός προς την εξουσία είναι ο μεγαλύτερος εχθρός της αλήθειας...

Albert Einstein

Δευτέρα 25 Ιουνίου 2012

Ο σοφός Paul Krugman και κάποιοι ....ντόπιοι .


Σε πρόσφατο άρθρο του ο νομπελίστας Paul Krugman κάνει λόγο για την κατάσταση στην Ελλάδα...
Ο διάσημος λοιπόν οικονομολόγος με δυο λόγια διατυπώνει το πρόβλημα της χώρας: «Η Ελλάδα είναι μια χώρα με ελλείψεις και αδυναμίες σε διοικητικό, πολιτικό επίπεδο, αλλά θα ήταν λάθος να αναζητηθούν εκεί τα αίτια της οικονομικής κρίσης που μαστίζει τη χώρα… Οι ρίζες της καταστροφής βρίσκονται πολύ πιο βόρεια, στα κέντρα των αποφάσεων της Ε.Ε. και της Γερμανίας, όπου οι Ευρωπαίοι αξιωματούχοι σχεδίασαν ένα βαθύτατα προβληματικό νομισματικό σύστημα».
Η Ελληνική εκδοχή αυτής της άποψης.
Πως αντιλαμβάνεται  όμως ο Έλληνας αρθρογράφος τα παραπάνω όταν στο ΠΟΝΤΙΚΙ γράφει (;), τα εξής αντιφατικά:
 «Στην Ελλάδα κάνουμε ένα θεμελιώδες λάθος, με απόλυτη ευθύνη του πολιτικού - κομματικού μας συστήματος, το οποίο μεταθέτει το πρόβλημα λέγοντας μισές αλήθειες και περισσότερα ψέματα με απώτερο σκοπό να αποκρύψει τις βασικές αιτίες για τις οποίες άλλωστε φέρει βαρύτατες ευθύνες. Έτσι δεν μιλά για τις εγκληματικές ελλείψεις στην οργάνωση του κρατικού μηχανισμού και τις απίστευτες παθογένειες του εγχώριου συστήματος εξουσίας παρά κατηγορεί τους κακούς ξένους ποντάροντας στην επαρχιώτικη - συναισθηματική νοοτροπία του τόπου.
Έτσι, όσον αφορά τη δική μας ιστορία, πρέπει να ανασυγκροτήσουμε τα του οίκου μας, χωρίς να εφευρίσκουμε έξωθεν δικαιολογίες, και κατόπιν να συμβάλουμε με τις όποιες δυνάμεις διαθέτουμε στην επίλυση του νομισματικού προβλήματος της Ε.Ε.»
 Την όλη αντίθεση μάλιστα την παραθέτει σε ενιαίο άρθρο.
  Τι παίζει ρε γαμώτο ;

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

tassos.a
Τωρα θα την πω την αμαρτια μου κι ας καω στην κολαση.
Απο τη μια λεει οτι το σαθρο πολιτικο-κομματικο συστημα (δια των υπηρετων του φανταζομαι) διελυσε την οικονομικη-κοινωνικη δομη του κρατους και τα ριχνει στους κακους ξενους.
Απο την αλλη ο ίδιος επικαλεστηκε τα λογια του σοφου που κι αυτος τα ριχνει στου κακους ξενους (ξενους για μας).
Απο που λοιπον εξαγεται (μεσα απο το κειμενο του) οτι πρεπει να κανουμε τα αντιθετα.
Εγω βρισκω πιο λογικη την προταση του σοφου.
Βολικη μεν, σοφη δε.