Για το σχέδιο ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της
εταιρείας συντήρησης του τροχαίου υλικού , ο Κ. Χατζηδάκης ξεκαθάρισε ότι
το θέμα θα έχει λήξει τους επόμενους μήνες, αφού ξεπεραστούν τα νομικά εμπόδια
που υπάρχουν σε επίπεδο ΕΕ σχετικά με τις κρατικές ενισχύσεις που λάμβανε ο ΟΣΕ
τα προηγούμενα έτη. Εξήγγειλε και νέο πρόγραμμα «οργανωτικής αναδιάρθρωσης»,
δηλαδή νέα επίθεση σε μισθούς και εργασιακά δικαιώματα των υπαλλήλων του
σιδηροδρόμου, σχεδιασμός που ενδέχεται να περιλαμβάνει και μείωση του αριθμού
απασχολουμένων, αφού όλα γίνονται με σκοπό να καταστεί ο σιδηρόδρομος
«ελκυστικός» για τον υποψήφιο ιδιώτη επενδυτή. Σε αυτό το πλαίσιο, θα
συνεχιστεί η αναβάθμιση της σιδηροδρομικής γραμμής Πάτρα - Αθήνα - Θεσσαλονίκη,
με κοινοτικό και κρατικό χρήμα, και η σύνδεση του δικτύου με τα λιμάνια της
Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, ώστε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να αποδίδει όσο το δυνατόν
μεγαλύτερο κέρδος στους νέους ιδιοκτήτες.
1 σχόλιο:
ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΝ "ΚΑΛΟ" ΤΡΑΙΝΟΣΕ ,ΚΑΙ ΤΟΝ "ΚΑΚΟ".
ΚΡΙΜΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΑΡΧΙΖΕ ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ ΣΟΥΞΕ.
Δημοσίευση σχολίου