Τουλάχιστον απαράδεκτη είναι η κατάσταση που διαμορφώνεται
στα σχολεία με τις ελλείψεις σε εκπαιδευτικούς. Χειρότεροι από τα κενά είναι
όμως οι τρόποι με τους οποίους το υπουργείο επιβάλλει να λειτουργήσουν τα
σχολεία με συμπτύξεις και εκπαιδευτικούς «λάστιχο», μέτρα που - όπως κι εκείνα
του μνημονίου - έρχονται για να μείνουν και δεν είναι προσωρινές λύσεις σε
καιρό κρίσης.
Ανάμεσα στις μεθόδους «κάλυψης» των κενών είναι και η εξής:
Δύο εκπαιδευτικοί οι οποίοι έχουν από ένα τρίωρο μάθημα, μειώνουν κατά μία τις
ώρες εβδομαδιαίας διδασκαλίας τους. Τις κομμένες ώρες διδάσκουν σε ένα τμήμα το
οποίο ακόμα... περιμένει τον αναπληρωτή. Έτσι, μετατρέποντας τα δύο τρίωρα σε
τρία δίωρα το υπουργείο Παιδείας θεωρεί ότι έχει κατανείμει «ορθολογικά» το
προσωπικό του. Καλύπτει τρεις θέσεις με δύο εκπαιδευτικούς σε βάρος βέβαια της
δουλειάς που γίνεται στα σχολεία, τα οποία αφού μείωσαν τις ποσότητες
πετρελαίου (όσα τελικά προμηθεύτηκαν) φτάνουν πια σε σημείο να μειώνουν και την
«ποσότητα» μαθημάτων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου