Οι Επαγγελματίες Οδηγοί ζητούν απαντήσεις από: Εγνατία Οδό, Τροχαία, εργολάβο και τα αρμόδια Υπουργεία.
Το Συνδικάτο Επαγγελματιών Οδηγών Φορτηγών, με επιστολή του, ζητά απαντήσεις σε επτά καίρια ερωτήματα, από τα αρμόδια υπουργεία, την Τροχαία και τον υπεύθυνο για την Εγνατία Οδό φορέα, για το πολύνεκρο δυστύχημα της Κυριακής.
Οι Επαγγελματίες Οδηγοί αναφέρονται σε 7 παραλείψεις στην εποπτεία της Εγνατίας, που έπαιξαν το δικό τους «ρόλο» στο τραγικό συμβάν. Ρωτούν:
1) Γιατί κυκλοφορούν Φορτηγά Δημόσιας Χρήσης στις Εθνικές Οδούς τα Σαββατοκύριακα, ενώ σε όλη την Ευρώπη, εκτός από συγκεκριμένες κατηγορίες, απαγορεύεται;
2) Γιατί δεν υπάρχουν μικτά κλιμάκια για έλεγχο προβληματικών φορτηγών (κινητές πλάστιγγες για υπέρβαρο φορτίο, ΚΤΕΟ κλπ);
3) Ως προς το συγκεκριμένο ατύχημα, γιατί δεν υπήρχε σήμανση εκ μέρους της Εγνατίας Οδού, με βανάκια που φέρουν προειδοποιητικά φώτα και κορίνες;
4) Γιατί δεν βρισκόταν η Τροχαία στο σημείο;
5) Ο εργολάβος, ποια μέτρα είχε πάρει για την εκτέλεση του έργου;
6) Γιατί η Εγνατία Οδός, η Τροχαία και ο εργολάβος δεν έκαναν εκτροπή της κυκλοφορίας των οχημάτων, στον παράπλευρο δρόμο, εφόσον γνώριζαν ότι θα είχαν ολική διακοπή της κυκλοφορίας για την επισκευή;
7) Γιατί η Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης (ΛΕΑ) δεν ήταν ελεύθερη από τα ΙΧ, ώστε να υπάρχει διέξοδος διαφυγής για το φορτηγό με το πρόβλημα της υπερθέρμανσης των φρένων;
Το Συνδικάτο κατηγορεί, επίσης, τα συναρμόδια υπουργεία, προσάπτοντας ηθική αυτουργία όχι μόνον για το συγκεκριμένο συμβάν, αλλά και για προγενέστερα δυστυχήματα όπως των Τεμπών, του Μαλιακού και του Αλιάκμονα, επισημαίνοντας: «Με δική σας αδιαφορία συνεχίζει να ρέει το αίμα στον Μολώχ της ασφάλτου».
Αφήνουν μάλιστα πολλά υπονοούμενα για τον τρόπο που οι αρχές επέρριψαν όλες τις ευθύνες στον Ρουμάνο οδηγό: «Από τη στιγμή που ο οδηγός της νταλίκας δεν ήταν Έλληνας δεν χρειάζεται να εξετάσουμε κάτι άλλο για τις συνθήκες της τραγωδίας. "Αυτός ευθύνεται για όλα"».
Οι Επαγγελματίες Οδηγοί αναφέρονται σε 7 παραλείψεις στην εποπτεία της Εγνατίας, που έπαιξαν το δικό τους «ρόλο» στο τραγικό συμβάν. Ρωτούν:
1) Γιατί κυκλοφορούν Φορτηγά Δημόσιας Χρήσης στις Εθνικές Οδούς τα Σαββατοκύριακα, ενώ σε όλη την Ευρώπη, εκτός από συγκεκριμένες κατηγορίες, απαγορεύεται;
2) Γιατί δεν υπάρχουν μικτά κλιμάκια για έλεγχο προβληματικών φορτηγών (κινητές πλάστιγγες για υπέρβαρο φορτίο, ΚΤΕΟ κλπ);
3) Ως προς το συγκεκριμένο ατύχημα, γιατί δεν υπήρχε σήμανση εκ μέρους της Εγνατίας Οδού, με βανάκια που φέρουν προειδοποιητικά φώτα και κορίνες;
4) Γιατί δεν βρισκόταν η Τροχαία στο σημείο;
5) Ο εργολάβος, ποια μέτρα είχε πάρει για την εκτέλεση του έργου;
6) Γιατί η Εγνατία Οδός, η Τροχαία και ο εργολάβος δεν έκαναν εκτροπή της κυκλοφορίας των οχημάτων, στον παράπλευρο δρόμο, εφόσον γνώριζαν ότι θα είχαν ολική διακοπή της κυκλοφορίας για την επισκευή;
7) Γιατί η Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης (ΛΕΑ) δεν ήταν ελεύθερη από τα ΙΧ, ώστε να υπάρχει διέξοδος διαφυγής για το φορτηγό με το πρόβλημα της υπερθέρμανσης των φρένων;
Το Συνδικάτο κατηγορεί, επίσης, τα συναρμόδια υπουργεία, προσάπτοντας ηθική αυτουργία όχι μόνον για το συγκεκριμένο συμβάν, αλλά και για προγενέστερα δυστυχήματα όπως των Τεμπών, του Μαλιακού και του Αλιάκμονα, επισημαίνοντας: «Με δική σας αδιαφορία συνεχίζει να ρέει το αίμα στον Μολώχ της ασφάλτου».
Αφήνουν μάλιστα πολλά υπονοούμενα για τον τρόπο που οι αρχές επέρριψαν όλες τις ευθύνες στον Ρουμάνο οδηγό: «Από τη στιγμή που ο οδηγός της νταλίκας δεν ήταν Έλληνας δεν χρειάζεται να εξετάσουμε κάτι άλλο για τις συνθήκες της τραγωδίας. "Αυτός ευθύνεται για όλα"».
Πηγή :ΠΟΝΤΙΚΙ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου