Οι συνομιλίες μεταξύ Εγνατίας οδού, ΔΕΗ και Τροχαίας, που περιλαμβάνονται στη δικογραφία και αποκαλύπτει σήμερα η «ΜτΚ», αποδεικνύουν πως αιτία του δυστυχήματος δεν ήταν μόνον η τρελή πορεία του ρουμανικού φορτηγού, που έπεσε πάνω στα ακινητοποιημένα αυτοκίνητα.
Όλα έγιναν στις 10.20 το πρωί της Κυριακής 5 Οκτωβρίου 2014, όταν τα δύο ρεύματα της Εγνατίας οδού στο ύψος της Μέσης Ημαθίας (προς Βέροια και Θεσσαλονίκη) είχαν αποκλειστεί, για να εκτελεστούν εργασίες διέλευσης τριών εναέριων καλωδίων μέσης τάσης από τη ΔΕΗ. Η διακοπή κυκλοφορίας, παρότι στην απόφαση που είχε εκδοθεί και δημοσιεύτηκε στη «Διαύγεια» αναφερόταν ότι θα είχε χρονικό διάστημα μόλις 10 λεπτών (από τις 9.30 έως τις 9.40) και έτσι δεν αποφασίστηκε η εκτροπή από την παλιά εθνική οδό, διήρκησε περισσότερο από μισή ώρα και δημιουργήθηκαν ουρές χιλιομέτρων. Πάνω στα τελευταία αυτοκίνητα του ρεύματος προς τη Θεσσαλονίκη έπεσε η νταλίκα με οδηγό έναν 40χρονο Ρουμάνο. Σύμφωνα με την έκθεση πραγματογνωμοσύνης, που έχει παραδοθεί στις ανακριτικές αρχές, η νταλίκα χωρίς φρένα παρέσυρε ό,τι βρήκε μπροστά της.
Οι συνομιλίες εδώ
Όλα έγιναν στις 10.20 το πρωί της Κυριακής 5 Οκτωβρίου 2014, όταν τα δύο ρεύματα της Εγνατίας οδού στο ύψος της Μέσης Ημαθίας (προς Βέροια και Θεσσαλονίκη) είχαν αποκλειστεί, για να εκτελεστούν εργασίες διέλευσης τριών εναέριων καλωδίων μέσης τάσης από τη ΔΕΗ. Η διακοπή κυκλοφορίας, παρότι στην απόφαση που είχε εκδοθεί και δημοσιεύτηκε στη «Διαύγεια» αναφερόταν ότι θα είχε χρονικό διάστημα μόλις 10 λεπτών (από τις 9.30 έως τις 9.40) και έτσι δεν αποφασίστηκε η εκτροπή από την παλιά εθνική οδό, διήρκησε περισσότερο από μισή ώρα και δημιουργήθηκαν ουρές χιλιομέτρων. Πάνω στα τελευταία αυτοκίνητα του ρεύματος προς τη Θεσσαλονίκη έπεσε η νταλίκα με οδηγό έναν 40χρονο Ρουμάνο. Σύμφωνα με την έκθεση πραγματογνωμοσύνης, που έχει παραδοθεί στις ανακριτικές αρχές, η νταλίκα χωρίς φρένα παρέσυρε ό,τι βρήκε μπροστά της.
Οι συνομιλίες εδώ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου