Στο εδώλιο του Τριμελούς
Εφετείου Κακουργημάτων οδηγεί 9
κατηγορούμενους για ελλιπές έργο
της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης
Αποχέτευσης Αλεξάνδρειας, η πρόταση
εισαγγελέα προς το Συμβούλιο Εφετών
Θεσσαλονίκης.
Η αντεισαγγελέας Εφετών
Ειρήνη Χρυσογιάννη ζητεί να δικαστούν
για "απιστία στην υπηρεσία" καθώς
φέρονται ότι προκάλεσαν οικονομική
ζημιά ύψους 480.000 ευρώ στο δήμο
Αλεξάνδρειας.
Ανάμεσα στους κατηγορούμενους είναι ο διευθύνων σύμβουλος τεχνικής εταιρείας, δύο υπάλληλοι της δημοτικής επιχείρησης και έξι μέλη της επιτροπής παραλαβής του έργου. Συγκεκριμένα πρόκειται για ένα μέλος του ΔΣ της ΔΕΥΑΑΛ, έναν ηλεκτρολόγο μηχανικό, έναν τοπογράφο, δύο πολιτικούς μηχανικούς κι έναν αρχιτέκτονα. Εις βάρος τους έχει ασκηθεί ποινική δίωξη, σε βαθμό κακουργήματος.
Σύμφωνα με το κατηγορητήριο, το 2007, η εργολήπτρια εταιρία υπέγραψε σύμβαση με το δήμο Αλεξάνδρειας Ημαθίας, για την υλοποίηση έργου κατασκευής αγωγού λυμάτων στην πόλη της Αλεξάνδρειας. Μετά την παραλαβή και πληρωμή του έργου, υπήρξαν καταγγελίες ιδιωτών και δημοσιεύματα του Τύπου που προκάλεσαν προκαταρκτική έρευνα.
Από το πόρισμα οικονομικών επιθεωρητών και τη σχετική πραγματογνωμοσύνη προέκυψε ότι το έργο ήταν λειψό. Η σύμβαση προέβλεπε κατασκευή αγωγού συνολικού μήκους 32 χιλιομέτρων αλλά τελικά κατασκευάστηκαν 30 χιλιόμετρα. Σύμφωνα πάντα με το πόρισμα, το έργο πληρώθηκε στο ακέραιο, ενώ χρησιμοποιήθηκαν λιγότερες σωληνώσεις, βαλβίδες κι άλλα παρελκόμενα.
Πηγή: http://www.voria.gr
Ανάμεσα στους κατηγορούμενους είναι ο διευθύνων σύμβουλος τεχνικής εταιρείας, δύο υπάλληλοι της δημοτικής επιχείρησης και έξι μέλη της επιτροπής παραλαβής του έργου. Συγκεκριμένα πρόκειται για ένα μέλος του ΔΣ της ΔΕΥΑΑΛ, έναν ηλεκτρολόγο μηχανικό, έναν τοπογράφο, δύο πολιτικούς μηχανικούς κι έναν αρχιτέκτονα. Εις βάρος τους έχει ασκηθεί ποινική δίωξη, σε βαθμό κακουργήματος.
Σύμφωνα με το κατηγορητήριο, το 2007, η εργολήπτρια εταιρία υπέγραψε σύμβαση με το δήμο Αλεξάνδρειας Ημαθίας, για την υλοποίηση έργου κατασκευής αγωγού λυμάτων στην πόλη της Αλεξάνδρειας. Μετά την παραλαβή και πληρωμή του έργου, υπήρξαν καταγγελίες ιδιωτών και δημοσιεύματα του Τύπου που προκάλεσαν προκαταρκτική έρευνα.
Από το πόρισμα οικονομικών επιθεωρητών και τη σχετική πραγματογνωμοσύνη προέκυψε ότι το έργο ήταν λειψό. Η σύμβαση προέβλεπε κατασκευή αγωγού συνολικού μήκους 32 χιλιομέτρων αλλά τελικά κατασκευάστηκαν 30 χιλιόμετρα. Σύμφωνα πάντα με το πόρισμα, το έργο πληρώθηκε στο ακέραιο, ενώ χρησιμοποιήθηκαν λιγότερες σωληνώσεις, βαλβίδες κι άλλα παρελκόμενα.
Πηγή: http://www.voria.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου