Ο χωρίς σκέψη σεβασμός προς την εξουσία είναι ο μεγαλύτερος εχθρός της αλήθειας...

Albert Einstein

Σάββατο 2 Ιουλίου 2011

Ας τρέξουν μέχρι να βρουν κόκκινο ….χιόνι

Με τα γεγονότα της τρέχουσας εβδομάδας ανασύρθηκε από τη μνήμη μου, η απειλή που σπάνια εκστόμιζε ο πατέρας μου , γιατί τη θεωρούσε πολύ βαριά .
«Θα σε κυνηγήσω μέχρι να πατήσεις κόκκινο χιόνι»
Ίσως υπονοούσε ότι είναι αδύνατο να βρει κάποιος κόκκινο χιόνι η ίσως ότι το χιόνι εκεί θα …βαφόταν κόκκινο.
Δεν ζήτησα ποτέ να μου εξηγήσει τι εννοούσε…,αλλά πάντα με διαπερνούσε μια ανατριχίλα στο άκουσμα της απειλής, έστω και αν δεν με αφορούσε..
Οι 155 τι νοιώθουν άραγε από τη αύρα αυτής της απειλής, που περιβάλλει το σώμα της Ελληνικής κοινωνίας ;
Που θα κρυφθούν άραγε;
ΥΓ Σε όλη μου τη ζωή μόνο μια φορά χρησιμοποίησα αυτή την απειλή, πριν χρόνια ,όταν με έπνιγε το δίκιο μου.
Όλη αυτή τη εβδομάδα όμως δεν λέει να ξεκολλήσει από το μυαλό μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: