Ο χωρίς σκέψη σεβασμός προς την εξουσία είναι ο μεγαλύτερος εχθρός της αλήθειας...

Albert Einstein

Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2012

Η αντίδραση του υπουργείου Οικονομικών για τα Airbus Α340 – 400.


Τα δημοσιεύματα για την πώληση των τεσσάρων Airbus Α340 - 400, προκάλεσαν την αντίδραση του υπουργείου Οικονομικών, που ανακοίνωσε ότι : Η πώληση των τεσσάρων αεροσκαφών είναι ενταγμένη στο πρόγραμμα ιδιωτικοποιήσεων και συνιστά υποχρέωση της χώρας.
Κατά τον πρώτο διεθνή ανοικτό διαγωνισμό που προκηρύχθηκε από την ΔΕΑΑ στο τέλος του 2009, η πλειοδότρια εταιρεία (Cirrus International) που είχε προσφέρει το ποσό των 97 εκατ. δολαρίων απέσυρε το ενδιαφέρον της εξαιτίας αδυναμίας χρηματοδότησης της συναλλαγής (Σ.Σ. αξίζει να σημειωθεί ότι τότε: Η δεύτερη προσφορά , ύψους 85 εκατ.δολαρίων έγινε από εταιρεία, της οποίας η φερεγγυότητα αμφισβητήθηκε από τον σύμβουλο του ελληνικού Δημοσίου). 
Από το Σεπτέμβριο του 2009 έως σήμερα, την καθημερινή διαχείριση και επίβλεψη των αεροσκαφών (στάθμευση, ασφάλιση, ελάχιστη συντήρηση κ.λπ.) ασκεί η υπό εκκαθάριση εταιρεία «Ολυμπιακές Αερογραμμές», με βάση σχετική σύμβαση που έχει υπογράψει με το ελληνικό δημόσιο. Αξίζει να σημειωθεί ότι σε όλη τη διάρκεια αυτής της περιόδου, τα τέσσερα αεροσκάφη βρίσκονταν σε preservation mode (δηλαδή, στην ελάχιστη συντήρηση που επιβάλει η Airbus για αεροσκάφη τα οποία δεν βρίσκονται σε λειτουργία). Σύμφωνα δε με πρόσφατη εκτίμηση των τεχνικών συμβούλων της Lazard, μόνο το κόστος της επένδυσης που θα απαιτούνταν για να καταστούν τα τέσσερα αεροσκάφη πλήρως αξιόπλοα σήμερα θα υπερέβαινε τα 47 εκατ. δολάρια.
Ο δεύτερος διεθνής ανοικτός διαγωνισμός προκηρύχθηκε από τη ΔΕΑΑ στις αρχές του 2011, πριν από την ίδρυση του Ταμείου Αξιοποίησης Δημόσιας Περιουσίας του Δημοσίου, και το στάδιο των τελικών προσφορών έληξε στις 20 Ιουνίου του 2011. Πλειοδότης ανακηρύχθηκε τον Αύγουστο του 2011 η Apollo Aviation Group, η οποία και προσέφερε το μεγαλύτερο τίμημα (40,4 εκατ. δολάρια ή 31 εκατ. ευρώ) μεταξύ των εταιρειών που συμμετείχαν στην τελική φάση της διαδικασίας. Οι άλλες τρεις εταιρείες που συμμετείχαν στην τελική φάση της διαδικασίας ήταν η AerSale Inc. (35 εκατ. δολάρια), η AAR Corp. (33,6 εκατ. δολάρια) και η Universal Asset Management Inc. (24,04 εκατ. δολάρια).

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΔΗΛΑΔΗ ΤΑ ΜΕΡΕΜΕΤΙΑ ΘΑ ΚΟΣΤΙΖΑΝ 47 EKATOΜΥΡΙΑ ΝΤΟΛΑΡΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ ΠΟΥΛΗΘΗΚΑΝ ΟΛΑ ΚΑΙ ΤΑ 4 ! 40 ΜΥΡΙΑ . ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΩΛΗΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΞΕΥΤΙΛΑ !
ΕΛΕΟΣ !
ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΛΛΛΛΑΝΟΥΝ ΟΙ... ΕΓΚΕΦΑΛΟΙ.

Ανώνυμος είπε...

25.000.0ΟΟ ΜΕΧΡΙ 35.000.000 ΔΟΛΑΡΙΑ ΠΙΑΝΟΥΝ ΣΤΗ ΔΙΕΘΝΗ ΑΓΟΡΑ,ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ , ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ.
25000000 Χ 4 = 100.000.000 ΔΟΛ
30000000 Χ 4 =120000000 ΔΟΛ
ΚΑΙ ΟΧΙ 40.000.000 ΔΟΛ
http://www.globalplanesearch.com/view/all/All.htm