Ο χωρίς σκέψη σεβασμός προς την εξουσία είναι ο μεγαλύτερος εχθρός της αλήθειας...

Albert Einstein

Δευτέρα 28 Ιουλίου 2014

Η γενοκτονία του Παλαιστηνιακού λαού που συντελείται χρόνια τώρα , τις τελευταίες μέρες ξεπερνά κάθε ναζιστική θηριωδία του παρελθόντος.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ / ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΤΟΥ ΕΕΤΕ

Γράψε
Είμαι Άραβας
Λήστεψες τ’ αμπέλια των προγόνων μου
Και τα χωράφια που τα δούλευα με όλα τα παιδιά μου
Δεν άφησες στους απογόνους μου
Παρά αυτές τις πέτρες
Μήπως θα τις πάρει η κυβέρνησή σας
όπως λένε;
Λοιπόν
Γράψε στην αρχή της πρώτης σελίδας
Εγώ δεν μισώ τους ανθρώπους
Κανένα δεν κλέβω
Μα αν πεινάσω
Τρώω τη σάρκα του σφετεριστή μου
Φυλάξου
Από την πείνα μου φυλάξου
Κι απ’ την οργή μου
Από το ποίημα «Ταυτότητα» του Μαχμούντ Νταρουίς (1942 -2008)

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Good ɑnswers in returrn of tɦis matter with ѕolid arguments andd explaining everything on the topc of that.